Z cest 012

Po sobotních deštích byly hliněné cesty místy pěkně rozmáčené, takže jsem si po hodně dlouhé době užil zase trochu rochnění v bahně. Konečně jsem vyrazil na tu náhorní planinu nad Prokopským údolím a tamní terén mě potěšil. Škoda jen, že je to vcelku malá oblast, takže jí má člověk poměrně rychle projetou. Po cestě zpět jsem sjížděl takový extra prudký lesní svah a brzda už neměla na to jednokolku ubrzdit. Teda možná měla, ale to bych jí drtil takovým způsobem, že by mohlo něco prasknout, takže to vyřešil dlouhý skok do prostoru:) U většího kola to bude asi ještě větší problém …no uvidíme. Tentokrát jsem najel jen 24 km, ale nožky bolely jak po třiceti.






Trasa ze dne 5. 5. 2013

5 komentářů:

Tommy řekl(a)...

Už aby byla ta 29" co? :)

flycross řekl(a)...

No jo:) Ale treba to bude nakonec velke zklamani, takze ta nynejsi faze teseni se tez neni k zahozeni:-D

Tommy řekl(a)...

Ale prdlajs zklamání. Už je desátého května a já pořád marně vyhlížím článek "Je to doma!" nebo tak něco...

Petr P. řekl(a)...

Ahoj, Prokopak mam hodne najezdeny - tam se da jezdit nahoru/dolu po kozich stezkach cely den. Jedine na co jsem zatim nenasel odvahu je strihnout to dolu po zlute ke koupalisti.
Vsechno to drandim bez brzdy - docela by me zajimalo jak to s tou brzdou jezdi.

flycross řekl(a)...

2Tommy : Uz se to konecne rozjelo:) Ale jeste bude nejaky ten tyden trvat, nez to prijde, nez to otestuju a napisu na blog. Takze to radeji pust z hlavy;)

2Petr: Zdar. K jakemu koupalisti? Kdyz si zobrazim Seznamackou turistickou mapu, tak tam vidim jedinou zlutou stezku, ktera vede tak nejak dolu, k tomu prameni Stydla voda.
S brzdou to jezdi dobre, clovek si pri sjezdech fakt odpocine. Pokud vsak prijde opravdovy krpal, Vecko nema dost sily kolo ubrzdit. Ale ten rafek z Crossky je hrozne hladky, coz ucinnosti spalku zrovna nepomaha. Uvidim, jaky povrch rafku bude na nove uni.