Z cest 004

Tak jsme tu měli další sluníčkový víkend. To samozřejmě znamenalo, že lidi vylezli z děr a začali se hemžit na povrchu jak kobylky:-/ Naštěstí to příští víkend dle předpovědi vypadá na pěkný humus, takže se cesty vyprázdní a bude zase dobře:) Tentokrát jsem se necelou hodinu motal po centru, pak se nechal BUSem vyvézt ke Strahovskému stadionu a pokračoval dále na západ. Ladronkou jsem projel co nejrychleji, protože tam byla hlava na hlavě a stejně je to tam tak hezky rovňoučké a upravené, že je to vhodné leda pro bruslaře. Obora Hvězda už je něco jiného. Mnohem méně lidí (nezpevněný povrch z nějakého neznámého důvodu bruslařům nevoní), stín a fajn lesní cesty. Vzhledem k velikosti obory jich zase není tak moc, ale projet je křížem krážem všechny by nějaký čas zabralo. Já to jen tak obkroužil a nechal si něco na příště. Poté jsem zamířil podél Evropské (samo, že v bočních ulicích, abych nemusel dýchat ten humus z magistrály) na dlouhou cestu na východ.

Letohrádek Hvězda
Pod Hvězdou
Za Hvězdou

Za zhruba 5h jsem najel 32km. Příště se asi budu trochu krotit a dám volnější jízdu, abych to své kriplkoleno nenechal rozpomenout na staré časy a neskončil zase na několik měsíců jen u procházek…


Trasa z 24. 3. 2012

Žádné komentáře: