Z cest 003

Fuj to byl ale hnusně teplý víkend, už aby byla zase zima. Je pravda, že jsem toho na sobě měl trochu moc (jenže já vyrážím už ráno a to je ještě kosa), ale stejně… V březnu by měl ještě padat sníh a mrznout – alespoň podle mě:) Tentokrát jsem zamířil do Kunratického lesa a musím říct, že jsem byl docela zklamán. Jednak tam nejsou nic moc zajímavé cesty (a to ani ty vyloženě lesní, akorát trocha kořenů a kamení, žádná velká zábava) a hlavně jsem to měl skrz na skrz nečekaně rychle proježděné. Když jsem se tam loni na podzim procházel, přišlo mi to jako opravdu rozsáhlé území, ale i na pomalé jednokolce to nic není. Na kole to musí být úplná bída. Je pravda, že tam spousta cest dost klesá či stoupá a na ty jsem si kvůli těm mým problémům musel nechat zajít chuť, ale ani ty by můj dojem příliš nezlepšily. Takže jsem to asi po 2h zabalil a zamířil na severozápad k Vltavě a dojel až do Holešovic.

Já levitující

V lese jsem se po roce snažil zase natočit nějaké video. Byl tam takový podivný pařez, který jsem se snažil přeskočit, ale díky jeho debilnímu tvaru to pořádně nešlo a většina přejezdů vypadala asi takhle



Pak už mi to šlo, ale ta videa jsou ještě méně zajímavá, takže s nimi nebudu zabírat místo na youtube:)

Záznam jízdy v Kunraťáku

Celkově jsem za cca 4h najel 30km. No a když jsem přišel domů a sundával si helmu, zůstal mi vnitřek na hlavě a já sundal jen tu plastovou skořápku. Spojovací lepidlo nějak odeschlo a přestalo to držet pospolu:-/

Bude se lepit

Žádné komentáře: