Druhý video sestřih je na světě

Po několika měsících zcela nabitých víkendů a všech dalších volných dnů jsem v tom předminulém neměl do čeho píchnout a konečně se tak pustil do tvorby druhého unividea. Zbytečně jsem se s tím nemazal, abych u compu neproseděl mládí, a třetí víkend bylo hotovo (ne, že bych na tom dělal všech 6 dnů od rána do večera - to bych výsledný produkt nenáviděl, čehož se snažím vyvarovat). Nakonec je z toho takový průřez celým rokem 2013 (až na jeho počátek a s ním spojenou zimu, která je obsahem prvního videa), jak si tak jezdím po Praze a nejbližším okolí.


Letošní nezima, kdy nenastal v Práglu ani jeden víkend se souvislou sněhovou pokrývkou, mi zatím (určitě ještě napadne alespoň půl metru!) znemožnila vytáhnout 24", po 3/4 roce si ji zase vyzkoušet a konečně ji očistit od zaschlého bahna z Prokopáku (přesně od toho, které vidíte na náhledu videa). Místo toho jsem po dvouměsíční pauze vytáhl začátkem února 29", abych po necelých třech hodinách opět předčasně skončil kvůli známé bolesti v kolenu. Během pár dnů klidu zmizela, ale opět je něco špatně, takže budu doufat, že se to při stejném postupu jako minule do zhruba půl roku ztratí. Jinak holt prodám obě uni, založím konečně rodinu a začnu chodit s kočárem po Stromovce.

5 komentářů:

Tommy řekl(a)...

Sakra chlape ty seš ďábel! Já jsem rád, že na 29" někam dojedu a na takový kousky (třeba ty přesoky mezi lavičkami) bych si fakt netroufl. Dost dobrý video. Helmu dolů a palec nahoru ;)

flycross řekl(a)...

Dik;) Ty jsi na ty dalky, ja na stredni trate s delanim podobnych blbosti, mame to pekne pokryte:) Na lavickach jsem mel bobky a uz se zase videl v nemocnici, ale nastesti to vyslo:-D

Tommy řekl(a)...

Jinak koukám, že ten Dissent pěkně péruje. Bys s tím mohl natáhnout kdejakýho trialistu :)

flycross řekl(a)...

To bych si ale musel snizit sedlo alespon o 20 cisel. S tema myma propnutyma nohama mam kolikrat problem vyskocit za jizdy i vyssi obrubnik. To ty pri plne polni nevyskocis ani prd, co:)?

Tommy řekl(a)...

Musíš skákat "seat out" :)
No, já moc neskáču ani nalehko. Nejsem zrovna typ člověka, kterého by hopsání bavilo. V plné polní se zmůžu akorát na odhopsanou otočku. Ale těžko se pak rozjíždí...