Spokey Form 2,5 kg

Po dvou letech docela aktivního cvičení a používání starých závaží, jsem si koncem podzimu konečně koupil nová – ZDE za 413Kč. Už bych se na to asi vybodnul, ale problém s druhým kolenem mě k tomu donutil. Samozřejmě nevím, jestli zrovna toto protahování/posilování mě zbavilo bolesti v tom prvním nebo by se to časem ztratilo tak jako tak, ale už jsem si na to i tak nějak zvykl a když to (možná) zabralo jednou, mohlo by to vyjít i podruhé. Jak jsem psal již tehdá (KLIK), od začátku jsem nebyl s kvalitou produktu příliš spokojen. Když pominu, že vypadal dost šupácky, nejvíce mě štvalo popisované píchání neznámého bordelu do kůže a čím dál větší množství sypajícího se prachu. Ne, že by se to z toho vyloženě valilo, to bych vyhodil okamžitě, ale na kůži jsem měl po cvičení trochu šmouhy a při jakékoli manipulaci se závažím z toho zase trochu napadalo na zem.

Jak jsem slíbil, jedno závaží jsem otevřel, abych se mohl pokochat obsaženou náplní. Nevím, co je to za materiál, ale když se na to člověk podívá, není těžké uhádnout, co stojí za nepříjemnými pocity, když to máte pevně utažené kolem nohy. A to jsem ještě k mé lítosti otevřel ten kus, kde se nenacházel nějaký ten klacík, který mě často píchal ještě víc. Druhé závaží jsem ale nechtěl také vyhazovat (co kdyby se náhodou k něčemu hodilo, znáte to) a proto jsem ho nerozřezal.



Nový pár je o půl kila/kus těžší (až tak jsem se za ty 2 roky vypracoval), při cvičení je to znát, ale v dobrém, vyhovuje. Ačkoli jsou celkově mnohem větší, dají se přitáhnout na ještě menší obvod, než staré, což jsem kvitoval s povděkem, protože jinak by mi už klouzaly po noze nahoru dolů. Samotné tělo je rozděleno na několik „bochánků“, takže se obsah nepřelévá na jednu stranu a zůstává řádně rozprostřen. Že z toho nepadá žádný bordel, ani mě nic neškrábe do kůže, snad ani nemusím psát. Na první pohled je vidět, že kvalita produktu je úplně někde jinde a je příjemné ho používat. Víc nemám, co bych dodal. Snad mi ono cvičení a skryté kvality mého zdraví dopomohou k opětovnému aktivnímu uniježdění:)





Žádné komentáře: