Z cest 017

Tak mám za sebou letošní poslední (a nejlepší) podzimně-babí vyjížďku. Konečně jsem se vydal mimo Prahu, i když jen tak nenápadně, ale nějak se začít musí. Vlak mě hodil do Klánovic a mohl jsem vyrazit do tamních lesních hlubin. Zakrátko jsem dorazil k jedné, těžkou technikou, nechutně rozorané a rozbahněné cestě, kde jsem se krásně zaprasil a pozbytek dne vypadal jako pravý offroad jednokolkař. Ten les je tam protkaný takovým množstvím cest, že jsem to tentokrát vzal tak nějak po obvodu a moc ho nekřižoval, alespoň bude zase někdy příště kde jezdit. Nějaká zimní výprava, kdy mrzne a není žádný sníh by nemusela být špatná. Jezdil jsem nějakých 7 hodin a najel 30 km.
Nová uni poznala středověk
Očistím ji asi až sněhem
Trasa ze dne 19. 10. 2013

Již v průběhu cesty jsem začal cítit bolest v koleni nápadně podobnou té, kterou jsem řešil před pár lety, jen na druhé noze. Stupňovalo se to a poslední hodinu už to bolelo fakt dost. Po příchodu domu jsem sotva chodil a už jsem věděl, že je to to samé. Na pravé noze se mi to z ničeho nic objevilo rok po té zlomenině. Nyní uběhl přesně rok od zlomeniny levé a je to tu zase. Náhoda? Fakt netuším, jestli to s tím může souviset, ale oba případy jsou si nápadně podobné. Tehdy jsem měl půlroční pauzu, snad to tentokrát přestane zlobit mnohem dříve. Na každý pád si budu muset dát na nějaký čas od jednokolky voraz … jako již mnohokrát za těch několik let … pekelný to stroj:) Alespoň bude o víkendech čas na to video.

5 komentářů:

Tommy řekl(a)...

Gratuluji k nefalšovanému MUnikřestu devětadvacítky :)
Taky po každé delší jízdě cítím kolena. Sice určitě míň jak ty, ale přesto je to asi nevyvratitelný důkaz o tom, že je to pro kolena náročný sport... Náročnější než třeba cyklistika, která je pro klouby sama o sobě taky záhul (nemyslím tu do hospody a zpátky :)

flycross řekl(a)...

24" vypada od jara podobne, takze snad bude letos hodne snehu:)
No jo, na kole jsem jezdil dlouha leta a problem s koleny nikdy nebyl. Na nem to preci jen clovek taha taky rukama, na uni musi nohy odrit vse. Tak uvidim. Ono to zase bude dobre, otazkou je jen kdy:-/

Tommy řekl(a)...

Mě by se spíš hodilo, kdyby letos nebyl žádný sníh, abych mohl přes zimu co nejvíc trénovat.
Ale tak aspoň sis užil trochu toho podzimu, ne?
Jinak dneska mi došly ty KHčka. Jsem na tom stejně jako ty - na výšku akorát, na objem velký. Ale pracuji na úpravách - zkracuji přezky. Vzhledově jsou super, ale čekal jsem, že v nich budu víc pohyblivější. Třeba to chce jen trochu času než se rozhýbou... A je v nich fakt krutě teplo.

flycross řekl(a)...

Kdyz se budes muset prodirat hlubokym snehem, tak to teprve bude trenink svalu;)!
Jo, zajezdil jsem si pekne, nemuzu si stezovat.
Jakou sis koupil velikost, take XL? Ja jezdil asi dva roky na puvodni delku prezek, pak me zacalo stvat, jak to trci, tak jsem si je zkratil. Ale nic jsem nerezal, cast jsem prehnul na sebe a zasil to. Mas predpokladam ty nove, dej pak na blog nejake fotky, nikde jsem je nevidel poradne nafocene. Jestli se v nich potis za soucasnych teplot, tak se tes na leto:-D

Tommy řekl(a)...

Ve sněhu padám.
Mám XXL. Měřím bez chlupu dva metry. S úpravami jsem začal včera. Taky jsem nic nestříhal. Přehnout, zašít. Brnkačka. Zatím mám hotové dva pásky u kotníků a je to o dost lepší.
Mám ty nové. U kolena je tam pár plastových výztuh všitých dovnitř té látky (tak jako ty segmenty na holeni). Až se mi bude chtít, hodím na blog fotky a možná i krátkou minirecenzi. Zatím v nich mám najeto pár kilometrů takže na nějaké závěry je ještě brzy...