Z cest 014

Po několikatýdenní pauze způsobené povodní, která mi vzala střechu nad hlavou a otočila můj život vzhůru nohama (no dobře, tak ne), jsem opět vyrazil do ulic rozdávat radost z pohledu na mě. Jízda byla velice zajímavá, viděl jsem spoustu lidí, aut a stromů, takže si nemám na co stěžovat. A aby si přišlo na své i mužské oko čtenáře, vyfotil jsem vám, v tramvaji cestou k oboře Hvězda, tuhle fešandu:

Strašidlo Tramvajové

Měla asi 195 cm a byl to chlap
:-D A to buďte rádi za zadní pohled, protože zepředu To vypadalo, asi jako kdyby se namol opilý jedinec poprvé v životě pokoušel nalíčit. Krevetky mi v neděli ráno klepítky vystříhaly do listů rostlin zprávu, že jsem několikrát křičel ze spaní, tak hrozný to byl pohled. Ale žádnou nemoc jsem naštěstí nechytil (pondělní krevní a moční testy při darování krve, a uznání za dárceschopného, mi daly jistotu). Pak už jsem jen málem spadl do Vltavy, když jsem se předváděl turistům na okraji hráze na Kampě u povodněmi připomenutého modlícího se muže. Po velké vodě tam byl všude nanesený písek a nějak se mi to při zatáčení po něm smýklo:) Samotná koupel by mi nijak zvlášť nevadila, ale přehrávač, foťák a GPS by asi odešly do křemíkového nebe, což by bylo vskutku nemilé. Najel jsem měřených 28 km + ještě tak dva, než si má hlava zapomnětlivá vzpomněla, že by nebylo od věci zapnout pana Loggera.

V zámecké zahradě Trojského zámku, kam chodím závěrem léta na jablka
V oboře Hvězda
Trasa ze dne 29. 6. 2013

Již jsem vybaven manometrem, takže jsem si před jízdou nahustil duši na 160 kPa (23 psi) a musím říct, že mi to ještě připadalo měkké. Příště tam zkusím naprat alespoň 200 a uvidím. Podle specifikace by měl tento plášť zvládnout 310 kPa, takže můžu vesele hustit. No a také jsem si všiml, že stačilo nějakých 15h ježdění a na jedné straně už mám zase sedřený lak – ty KH chrániče jsou hrozní šmirglové.

Že já tam včas nedal průhlednou izolepu

4 komentáře:

Tommy řekl(a)...

Tyjo tak ten lak by mě asi dost štval. Ještě že jsem si ty KHčka nekoupil :)

flycross řekl(a)...

Mne to kupodivu nijak zvlast nevadi. Uz to pro me nebyl takovy "sok" jako poprve a pri letmem pohledu na uni to neni vubec videt. Nejaky hlubsi sram po padu na kamen mi bude vadit vic.

Tommy řekl(a)...

Škrábance po pádech jsou obdoba našich jizev. Třeba na kole jich mám spoustu. Prostě staré válečné šrámy.
Tohle je ale zcela zbytečné mrzačení ;)

flycross řekl(a)...

Souhlasim, na novych vecech je vsak vidim nerad:)