Z cest 007

Krátce po posledním článku mi při autonehodě zemřeli oba rodiče, takže mi nebylo moc do psaní. Ale když se mi koncem září narodil první potomek, vlilo mi to novou krev do žil, a zase to tu trochu ožije (alespoň něco). Přidávám fotky ze dvou posledních vyjížděk – první dvě jsou z Prokopského údolí (ten den jsem se konečně přehoupl přes hranici 30km denního nájezdu, sice jen o 1 km, ale aspoň něco), zbylé tři z jihu Prahy (jel jsem ze samého severu a dojel až téměř k Hostivařské přehradě – a zase to bylo jen 27km).

Vpravo Prokopské údolí
Vlevo Děvín
I v Praze se člověk může projet po poli

Tak se pozná nej období v roce

P.S. Nikdo neumřel ani se nenarodil. Jenom jsem v srpnu nejezdil, páč bylo hnusně teplo, a moje další výlety mimo Prahu a některé zářijové unijízdy nebyly natolik zajímavé, abych o nich psal
:) Ale teď už mohu říci, že se mi konečně podařilo absolvovat celou letní sezónu včetně babího léta, na což jsem se vždy tak těšil, leč nikdy mi to kvůli zraněním nebylo umožněno okusit. V následujících týdnech se možná ještě nějaký ten pseudobabí víkend objeví a pak vzhůru do vyprázdněných chladných podzimně – zimních ulic…

Žádné komentáře: