Vydařená sobota 2 : Vzpoura kolen

V týdnu mi konečně přišel objednaný GPS Logger Holux M-241 (recenze později, až s ním budu mít nějaké zkušenosti) a tak jsem v sobotu ráno celý nedočkavý vyrazil mapovat svoje ježdění. Bolest v koleni z minulého víkendu už pomalu odeznívala, tak jsem si řekl, že to bude dobré. No … nebylo. Zhoršovat se to začalo krátce po startu, ale to jsem tak trochu čekal. Jenže po necelých 2h, když jsem se akorát začal šplhat Kinského zahradou nahoru na Petřín, začalo mě to po vnější straně kolena tak bolet, že jsem to musel v polovině cesty vzdát a sjet zase dolů. Protože nemám na jednokolce brzdu, musel jsem to prudké klesání ubrzdit jen protipohybem nohou, což znamenalo enormní zátěž na kolena a v tom postiženém mě občas tak píchlo, že jsem bolestí vždy málem spadl z jednokolky. Nejhorší bylo, že se úleva nedostavila ani dole na rovině, kdy to pokračovalo i za naprosto volného šlapání a stačilo pouhé pokrčení kolene. To už mi bylo jasné, že je něco hodně špatně a tak jsem vyrazil k nejbližší tramvajové zastávce (tam má spanilá jízda skončila, takže jsem loggování vypnul) a po přestupu na metro se dostal domů ... MHDčkem ... jak ňákej lempl:-/

Co mám s nohou nevím, napadá mě akorát postranní kolenní vaz, snad to nebude nic vážného. Obvoďák mi předepsal nějaký sprej či co (teprve si to půjdu vyzvednout), tak jsem zvědav, jak se to bude vyvíjet. Sere mě, že jsem to nenechal ještě tento víkend v klidu, ale co se dá dělat. Snad z toho nebude nějaká větší pauza (3 týdny a více), to by bylo pěkně na pytel:( Ale koleno vypadá úplně normálně a dnes, po dvou dnech, už je to zase lepší, takže snad si s tím mé mladé zdravé tělo poradí:) Rána na lokti je také nějaká špatná, hnisá a nechce se zavřít, takže tohle už nikdy více a již mám vyhlédnuté nějaké chrániče. Sice budu obrněný, jako kdybych sjížděl Alpy a ne ulice Prahy, ale léčení ran mě fakt nebaví.

Alespoň že GPSka fungovala výborně. Na přiloženém obrázku je vidět, kudy jsem jel - celá trasa měří rovných 14km. Pokud jsem tohle najel za 2h, tak jsem za těch více než 6h z předminula musel najet dobrých 40km. To mi přijde jako docela slušná vzdálenost:) Až už budu OK a dokončím celý okruh, tak teprve uvidím, kolik to doopravdy dělá. Snad to bude brzy…

První zaznamenaná jízda

Žádné komentáře: