Unisezóna 2023

Nevím jak se to mohlo stát, ale úplně jsem na konci roku zapomněl na tento veledůležitý, všemi jedním čtenáři očekávaný, příspěvek! Náprava bude rychlá a stručná - letos jsem našlapal pouhopouhých 238 km, čemuž jednak napomohl můj přesun z Prahy, druhak zničená klika. Ale to jsou jen výmluvy a skuhrání, jsem prostě uniflákač, v tom to je. Tento rok to asi nebude o moc lepší, protože to vypadá, že si někdy z jara asi poprvé koupím kolo (svého prvního a posledního horáka jsem dostal tuším v osmé třídě ZŠ), protože na úpatí Krušných hor není, jak jsem zjistil, pro uni tak vhodné prostředí jako v Praze a okolí. Jednokolka se tak po 14 sezonách (2010 - 2023) výsadního postavení pravděpodobně odsune na druhou kolej a začne moje páprdovská cyklo etapa života (samozřejmě ne elektro, to by byl pád z výšin na úplné dno). Na uni budu i nadále jezdit (o prodeji ani jedné by mě nenapadlo uvažovat), pořád si to užívám, jen to holt už nebude tak časté .. teda leda bych tu narazil na takřka mýtické stvoření zvané osamělá jednokolkařka, ale jsem realista, takže...







Žádné komentáře: