Z cest 018

V sobotu jsem ukončil letošní jednokolkařskou sezónu. Bylo zataženo, ale nepršelo, proti takovému počasí nemohu míti námitek. Ve Vltavě jsem uni konečně odbahnil, takže už je zase fešanda. Měl jsem v úmyslu jen kratší vyjížďku a jelikož mě asi po 2h začalo lehce píchat v koleni (což jsem víceméně očekával, ale stejně … na prkně jezdím 4 dny v kusu, na kolena záběr jak hrom, a nic, a tady je to hned), v pohodě jsem po 3h skončil v plánovaném cíli se 17 km v nohách.

Opět v Bohnickém areálu - prostředí pro Slendera dvojku jak dělané



U nového Trojskeho mostu na věčnou památku
Trasa ze dne 14. 12. 2013

Letošní rok se vyvedl – nová uni, jednou živý jednokolkař po boku, co víc si přát :) Teď budu zase nějakou dobu řešit to koleno, ale to už k mému jednokolkaření prostě patří. No považte: jaro 2010 – zlomenina v pravém chodidle, léto 2011 – píchání v pravém koleni, podzim 2012 – zlomenina v levém chodidle, podzim 2013 – píchání v levém koleni. Na 2014 vychází zase zlomenina, ale pokusím se na tuto nepěknou tradici nenavázat. Pokud bude v lednu sníh, tak dám první vyjížďku po skoro tři čtvrtě roce na 24“. Jednak abych vyzkoušel, zda bude návrat na menší průměr stejně neznatelný jako krok opačným směrem (asi ne), druhak bych ji také rád očistil od bahna, které na ní ulpělo při jejím poslední jarním výletu do Prokopského údolí.

Žádné komentáře: