Z cest 011

V sobotu bylo v Praze hnusně, tak jsem šel zcela neobvykle jezdit až v neděli. V sobotu chodím z toho důvodu, že den na uni uteče jako voda a já se poté ještě můžu těšit na další volný den. Takhle jdu hned do práce, což je smutné převelice. Hned na začátku jsem sebou prásknul o zem a navíc přímo na stativ, který jsem měl v kapse. Naštěstí to bylo na měkčím povrchu, takže nic neprasklo. Po několika letech v Praze jsem se konečně podíval na legendární Bílou horu. Památník mě poněkud zklamal. Sice si nepotrpím na nějaké pompéznosti, ale mohlo by to vypadat alespoň trochu upraveněji (třeba by tam nemusel strašit ten nehezký pařez po pokáceném stromu), aby měl člověk větší chuť si tam sednout na trávu a hledět do dáli. V sedle jsem strávil asi 6h a najel jako obvykle 30 km. O tuto vzdálenost se nijak nesnažím, samo to tak nějak vždy vyjde. Snad s tou 29” navýším průměrný nájezd alespoň o 5 km.


Bílá hora


Pohled z vrcholu Bílé hory na Letohrádek Hvězda



Trasa ze dne 21. 4. 2013

6 komentářů:

Tommy řekl(a)...

Tam ten kousek městem jsi letěl vzuchem nebo dopravou? :D
Nebo snad nějaký výpadek loggeru?

flycross řekl(a)...

Pani Tramvaj me svezla. Jsem to tam chtel napsat, ale pak si rekl, ze to preci kazdemu dojde:-D
SW uz jsem rozchodil, takze muzu zase vesele logovat.

Tommy řekl(a)...

Ještě když jsem měl 20" a jel jsem s ní šalinou, přišel ke mě jeden pán. Mylsel jsem, že je to revizor tak jsem začal vytahovat šalinkartu. A on na mě vyhrkl "Pane, Vám nevadí, že to nemá řídítka? Viděl jsem už leccos, ale takovouhle bláznovinu ještě ne."
To mě fakt dostalo :D

flycross řekl(a)...

Taky se mnou obcas nekdo navaze hovor - v 90% pripadu jsou to starsi chlapci. Mladym nezadanym slecnam zrejme neimponuje moje male kolo - snad mi 29" prida na atraktivite.

Tommy řekl(a)...

Mladé slečny mají zřejmě rády velké věci :D

flycross řekl(a)...

Zrejme ano, uvidime.