Chrániče loktů FUSE

Poté, co jsem si před rokem rozsekl loket, a až do dnešních dnů se otravuji s léčením (docházení na kožní na ošetření vzniklé hypertrofní jizvy kryokauterem), jsem se rozhodl pořídit si i poslední kus chráničů – na lokty. No poslední … páteřák a integrálka by se také unosily, ale takto obrněn bych v pražských ulicích vypadal jako debil:) Takže tímto ochranou těla zřejmě končím, a na bradičku a zádíčka si holt budu dál dávat pozor.

FUSE premium light defence

Chrániče jsem koupil za 750Kč ZDE. Vypadají celkem pěkně a samotný materiál působí dosti bytelně. Pro jedince se silnější paží by to ale možná mohl být problém, protože ten neoprén je opravdu silný a roztahovat se mu moc nechce. Mám poměrně tenkou ruku a i přesto cítím, jak to mám napevno, a to jsem koupil velikost L (délka chrániče po vnitřní stěně je 20cm). Na druhou stranu chrániče dobře sedí, a ani za několik hodin se mi neposunuly či nepootočily. Ochrana lokte je řešena nějakou hodně tuhou pěnou, silnou cca 15mm, takže při normálním pádu je loket dobře chráněn.

Při plnění úkolu

Po prvním nasazení jsem se v nich moc pohodlně necítil, především ruka byla méně pohyblivá a nechtěla se ohýbat tak moc a tak snadno, jak jsem byl zvyklý bez nich, ale musím říct, že už řekněme po hodině jízdy jsem s nimi neměl vůbec žádný problém a přestal je vnímat. Vozit je nebudu asi jen v opravdu velkých vedrech a v zimě, kdy mám dlouhý rukáv, který mě jakž takž chrání, a hlavně bych je pod něj stejně nenacpal.

No a zase jsem trochu jezdil.

V pražských vodách to žije
Nad Stromovkou

Bystřejší si jistě všimli malého, leč o to významnějšího, vylepšení mé uni:) Článek již brzy.

1 komentář:

Chrániče řekl(a)...

Už nikdy bez chráničů :D Taky sem dopadl jak ty a můžu bejt rád, že ještě žiju. Každopádně chrániče taky mohu doporučit. Zatím hodně zdaru