O nohách

Zdravý jako ryba. Alespoň tak to vypadá po vyšetření nožky magnetickou rezonancí. Jenže ještě před dvěma týdny jsem mohl sotva chodit. Z obvyklého stavu, kdy mě to bolelo jen při ježdění na uni, jinak ok, se to změnilo na permanentní bolest při jakémkoli pohybu. Už jsem čekal, že to kolínko definitivně zabalilo a pak se to zase zlepšilo a teď je opět vše v pohodě. Ne že bych nebyl rád, ale tyto změny stavu bez zjevných příčin mě fakt serou. Rám mám stále na reklamaci (blíží se měsíční výročí našeho odloučení), takže do té doby, než budu moci zase vyrazit a trochu koleno pozlobit, budu dál provádět rehabilitační cviky a posilovat svalstvo kolem něj. No a když mě to bude při sportu zase bolet, tak už to prý může být jen jedna věc (teda která doktora napadla), která je nezjistitelná běžným vyšetřením a musel bych absolvovat artroskopii. Sice říkal, že by šlo o malý zákrok a za měsíc bych mohl být ok, ale už by se mi vrtali v koleni a to bych opravdu nerad, takže pokud to bude jen trochu možné, budu se ho snažit vyléčit silou své vůle:)

Pro to posilování vybraných svalů jsem si jednak zjistil vhodné cviky, no a pro jejich provádění potom taky koupil v tomto eshopu za 243Kč závaží na nohy.

Závaží na nohy HMS OB 312 2x2kg

Všude sice inzerují červenou variantu, ale já překvapivě obdržel modrou (největší událost toho jinak zcela zapomenutelného dne). Každý jeden pás váží 2kg. Zpracování ok, písek se z toho nikde nesype. Doufám, že ty švy nejsou kvalitní jen na oko a nezačnou za pár měsíců praskat. Modrá látka je příjemná, nekouše, nedře… Jen se z toho sype jakoby takový jemný černý prášek!? Připomíná mi to to, co nacházím v krabičce u pytlíkového čaje. Buď je to písek z čajových plantáží nebo z uhelného dolu:) A taky jsem v jednom závaží nahmátl něco jako kus klacíku nebo co:-D Bych čekal, že to naplní nějakým krásným křemičitým pískem a oni tam zřejmě sypou nějaký odpad. Ale dokud se to neroztrhne, tak to řešit nebudu a ten černý sajrajt snad také nebude vypadávat věčně.

Na nohou mé přítelkyně Liběny

Tolik k tomuto komplikovanému výrobku a já se budu těšit u další recenze, protože si poslední dobou kupuji více nových věcí, než kolikrát vyrazím na jednokolku:) ;(

Žádné komentáře: