Na této uni jsem za necelý půlrok, než jsem
téměř přestal jezdit, mohl natočit nějakých 500 km. Nízký nájezd spolu
s nenáročným XC ježděním znamená její takřka nezměněný stav oproti
původnímu článku – i na pneu se ještě najde spousta chloupků. Jen rám je
v ohybu kolem pneu z vnější strany zase trochu vyleštěný od chráničů.
Všechny díly si předou stejně tiše, jako při první jízdě, nic se nepovoluje či
neviklá. I brzda funguje takřka bezhlučně a bez problémů. Moc jsem jí tedy prozatím
neprověřil, ale její čas ještě určitě přijde … na podzim, a poté v dalších
měsících … doufám.
Jak už jsem psal nedávno v reakci na
dotaz pod článkem, pouzdro je po roce a půl jako nové. Povrch není ošoupaný (což
bude ale především má zásluha), plastové části nikde nepraskly stejně jako ten
spojovací pás mezi přední a zadní stranou, který ohýbám takřka denně. Dokonce i
ten semiš není flekatý (opět to bude asi mnou a nemohu garantovat stejný
výsledek při používání se špinavými pazourami).
AIO již téměř rok šlapě (naměřeno 2063 h
v akci) jak Viator na vyjížďce
kolem ČR, takže noťásek užívá zaslouženého důchodu. Ten si asi taky nechám na
věčnou památku, takový krásný kus techniky bych nerad prodal za pár stováků. Před
pár dny jsem ho zkušebně zapnul a stále funguje, sláva. Ale zpět
k novince. Po HW stránce vše OK – dennodenní změny náklonu kloub nijak
neopotřebovaly, větráček si stále takřka neznatelně šumí a na vyšší rychlost
nespíná ani v letních vedrech, monitor svítí, repra hrají. Win 8 mně pily
krev akorát při prvotním nastavování systému, od té doby jsem na ně nemusel ani
hrábnout a za celou dobu neřešil jediný pád či něco podobného. Šlapou tak
dobře, že jsem zatím raději ani neaktualizoval na v8.1 – krátce po jejím
uvedení jsem četl nějaké problémy s ovladači a teď mě k tomu nic
nenutí. To, že startují zásadně do Modern UI (které nepoužívám a
v současné podobě asi ani nikdy nebudu) a já musím bouchnout do enteru,
aby mi naskočila plocha, je jen muška. Ta podivnost při uspávání zmíněná minule
v závěru se sice stále objevuje, ale mnohem méně často, tak jednou za
měsíc či dva, takže to nijak neřeším.
Co čekat od jednoduché levné klávesnice, než
že bude bez problémů fungovat. Jelikož do ní vzteky nebouchám, ani na ní
neopatrně nezvrhávám hrnky s pitím, plní věrně svojí službu a já dokonce
uvažuji, že bych si koupil ještě jednu do zásoby, kdyby mi za pár let odešla a já
tak nemusel vybírat nějakou podobnou. No ještě uvidím.
***
17 komentářů:
Viator?
Napsal jsem to spatne?
Ne, jen mě trochu překvapilo, že to znáš. Neznáš ty náhodou nějakýho Vejvodu?
Znam to proto, ze uz z davne minulosti vim o te tve strance na FB, kam davas svoje veci, kam jsem se po nejakem tvem odkazu na blogu dostal a vsiml si tve podivne prezdivky;) Vejvodu neznam.
Ach ták... Jinak, určitě si vzpomínáš, o čem jsem to hovořil během našich společných toulek Krušnými horami. Přemýšlej o tom ;)
To ma byt napoveda pro vyklad tve prezdivky?
Vůbec ne. Mluvil jsem ještě o něčem. Myslím, žes někde tvrdil, žes o tom "něco" zaslechl...
Ja mam sice dobrou pamet a dokonce i na blbosti, ale tohle teda fakt nedam:-D Ale muzeme se domluvit, ze mi das rok a den na premysleni a kdyz na to neprijdu, tak mi to laskave reknes.
Neboj, včas se to dozvíš ;)
Říká ti něco číslo 787?
Boeing ... kdo by neznal.
V tom případě mlčím jako hrob.
Snad jen taková drobná rada: kolik je Boeing / 21,86? Výsledek zaokrouhli na celá čísla. Třeba ti to pomůže ;)
Uz jsem to chtel svest na pokrocilou denni dobu a vzit si zitrek na rozmyslenou, kdyz v tom mi to doslo:) I kdyz predchozi napovedu cislem 787 jsem jeste nerozlustil, ale to je jen otazka casu.
Raději to s tím přemýšlením moc nepřeháněj, aby se ti ještě něco nestalo s hardwarem...
Tak uz jsem rozlustil i tajemne cislo 787. Jen jestli jsi to neuspechal ... 3/4 zivota pred sebou a uz nebudes mit kam postoupit:)
Možná 3/4 před sebou, ale za pár let vypukne naplno 3. světová, takže si to chci ještě užít, dokud to jde ;)
To je fakt, nas navic pri pripadnem uteku nikdo nebude mit tendenci z nasich, pro bezneho cloveka nepouzitelnych, jednokolek srazit a vzit nam je:)
Okomentovat