Rekapitulace starých článků III.


Na této uni jsem za necelý půlrok, než jsem téměř přestal jezdit, mohl natočit nějakých 500 km. Nízký nájezd spolu s nenáročným XC ježděním znamená její takřka nezměněný stav oproti původnímu článku – i na pneu se ještě najde spousta chloupků. Jen rám je v ohybu kolem pneu z vnější strany zase trochu vyleštěný od chráničů. Všechny díly si předou stejně tiše, jako při první jízdě, nic se nepovoluje či neviklá. I brzda funguje takřka bezhlučně a bez problémů. Moc jsem jí tedy prozatím neprověřil, ale její čas ještě určitě přijde … na podzim, a poté v dalších měsících … doufám.


Jak už jsem psal nedávno v reakci na dotaz pod článkem, pouzdro je po roce a půl jako nové. Povrch není ošoupaný (což bude ale především má zásluha), plastové části nikde nepraskly stejně jako ten spojovací pás mezi přední a zadní stranou, který ohýbám takřka denně. Dokonce i ten semiš není flekatý (opět to bude asi mnou a nemohu garantovat stejný výsledek při používání se špinavými pazourami).


AIO již téměř rok šlapě (naměřeno 2063 h v akci) jak Viator na vyjížďce kolem ČR, takže noťásek užívá zaslouženého důchodu. Ten si asi taky nechám na věčnou památku, takový krásný kus techniky bych nerad prodal za pár stováků. Před pár dny jsem ho zkušebně zapnul a stále funguje, sláva. Ale zpět k novince. Po HW stránce vše OK – dennodenní změny náklonu kloub nijak neopotřebovaly, větráček si stále takřka neznatelně šumí a na vyšší rychlost nespíná ani v letních vedrech, monitor svítí, repra hrají. Win 8 mně pily krev akorát při prvotním nastavování systému, od té doby jsem na ně nemusel ani hrábnout a za celou dobu neřešil jediný pád či něco podobného. Šlapou tak dobře, že jsem zatím raději ani neaktualizoval na v8.1 – krátce po jejím uvedení jsem četl nějaké problémy s ovladači a teď mě k tomu nic nenutí. To, že startují zásadně do Modern UI (které nepoužívám a v současné podobě asi ani nikdy nebudu) a já musím bouchnout do enteru, aby mi naskočila plocha, je jen muška. Ta podivnost při uspávání zmíněná minule v závěru se sice stále objevuje, ale mnohem méně často, tak jednou za měsíc či dva, takže to nijak neřeším.


Co čekat od jednoduché levné klávesnice, než že bude bez problémů fungovat. Jelikož do ní vzteky nebouchám, ani na ní neopatrně nezvrhávám hrnky s pitím, plní věrně svojí službu a já dokonce uvažuji, že bych si koupil ještě jednu do zásoby, kdyby mi za pár let odešla a já tak nemusel vybírat nějakou podobnou. No ještě uvidím.

***

Tak to bychom měli. Nyní by to chtělo zase nějaké uni téma, leč k nákupu nových komponent se překvapivě v nejbližší době nechystám a první unitrip plánuji až na podzim. Kdyby to stále nestálo za nic, alespoň si těch pár hodin v sedle užiju v můj nejoblíbenější čas. Mohl bych sem sice dávat reporty z mých nezřídka kdy maratonských mimopražských pěškovýletů, ale to by narušilo tento zcela výlučně a bezvýjimečně jednokolkařký blog, což bych jen těžko přenesl přes srdce:)

17 komentářů:

Tommy řekl(a)...

Viator?

flycross řekl(a)...

Napsal jsem to spatne?

Tommy řekl(a)...

Ne, jen mě trochu překvapilo, že to znáš. Neznáš ty náhodou nějakýho Vejvodu?

flycross řekl(a)...

Znam to proto, ze uz z davne minulosti vim o te tve strance na FB, kam davas svoje veci, kam jsem se po nejakem tvem odkazu na blogu dostal a vsiml si tve podivne prezdivky;) Vejvodu neznam.

Tommy řekl(a)...

Ach ták... Jinak, určitě si vzpomínáš, o čem jsem to hovořil během našich společných toulek Krušnými horami. Přemýšlej o tom ;)

flycross řekl(a)...

To ma byt napoveda pro vyklad tve prezdivky?

Tommy řekl(a)...

Vůbec ne. Mluvil jsem ještě o něčem. Myslím, žes někde tvrdil, žes o tom "něco" zaslechl...

flycross řekl(a)...

Ja mam sice dobrou pamet a dokonce i na blbosti, ale tohle teda fakt nedam:-D Ale muzeme se domluvit, ze mi das rok a den na premysleni a kdyz na to neprijdu, tak mi to laskave reknes.

Tommy řekl(a)...

Neboj, včas se to dozvíš ;)

Tommy řekl(a)...

Říká ti něco číslo 787?

flycross řekl(a)...

Boeing ... kdo by neznal.

Tommy řekl(a)...

V tom případě mlčím jako hrob.
Snad jen taková drobná rada: kolik je Boeing / 21,86? Výsledek zaokrouhli na celá čísla. Třeba ti to pomůže ;)

flycross řekl(a)...

Uz jsem to chtel svest na pokrocilou denni dobu a vzit si zitrek na rozmyslenou, kdyz v tom mi to doslo:) I kdyz predchozi napovedu cislem 787 jsem jeste nerozlustil, ale to je jen otazka casu.

Tommy řekl(a)...

Raději to s tím přemýšlením moc nepřeháněj, aby se ti ještě něco nestalo s hardwarem...

flycross řekl(a)...

Tak uz jsem rozlustil i tajemne cislo 787. Jen jestli jsi to neuspechal ... 3/4 zivota pred sebou a uz nebudes mit kam postoupit:)

Tommy řekl(a)...

Možná 3/4 před sebou, ale za pár let vypukne naplno 3. světová, takže si to chci ještě užít, dokud to jde ;)

flycross řekl(a)...

To je fakt, nas navic pri pripadnem uteku nikdo nebude mit tendenci z nasich, pro bezneho cloveka nepouzitelnych, jednokolek srazit a vzit nam je:)